Punnitus +200 g. Kokonaispudotus 900 g (0,77 %). Keskimääräinen pudotus päivässä 113 g. Arvioitu laihtuminen tällä nopeudella 9,5 kg (8,2 %). Arvioitu loppupaino tällä nopeudella 106,9 kg.

Voi tuska. Paino ei laske, lihaksia särkee, kaikki on huonosti. Tai ei nyt oikeastaan huonosti, mutta miksi ihmeessä tää kroppa ei tottele?! Syön ihan kuin pitääkin, oikeastaan pilkulleen, liikun miljoonasti enemmän kuin aiemmin ja mitään ei vaan tapahdu. Myönnetään, että eilen tuli revittyä liikunnalla vähän reippaamminkin, mutta jos syömiset on kunnossa, niin miten sitä painoa aina vaan tulee lisää ja lisää. 
 
Mä olen mallia kaikki-heti-tänne-mulle-nyt. Terveellinen laihduttaminen on mun päälle aivan liian hidasta, jos tosiaan tahti on alle kilo viikossa: kesällä putosi keskimäärin 3 kg / vko eikä tarvinnut rehkiä ja uurastaa. No joo, nyt ehkä jää vähemmän roikkuvaa nahkaa (ääni mun päässä sanoo tällä hetkellä, että tottakai jää, jos ei laihdu), mutta kun haluaisi niitä isoja lukemia vaakaan. ISOJA! Mä olen iso, mun on varaa pudottaa isosti. Vaikka salilla nousee vähän isompia painoja, ei sekään tahdo olla riittävä kannuste jatkaa. Oikeastaan ainoa kannuste juuri tällä hetkellä on se, että en kehtaa keskeyttää, enkä myöskään kehtaa olla liikkumatta, kun olen tähän projektiin ryhtynyt. Mutta miten helppo olisi maata sohvalla ja syödä vaan se 800 kcal päivässä - ja laihtua monta kiloa viikossa. Voi miten helppoa!